Zowel de City Tower als de Park Tower biedt een uitgebreid aanbod aan services en diensten. Wonen is nog nooit zo comfortabel geweest! Een greep uit het aanbod van New Babylon Residences en de servicemanagers:

Door de servicemanager ziet het gebouw er beter uit en worden eventuele problemen snel opgelost. Dit heeft gezorgd voor een hoge tevredenheid van de bewoners van New Babylon Residences over hun woonomgeving en sociale controle.

  • Aanwezigheid servicemanager van ma. t/m vr. van 7.00 – 21.00 uur.
  • De servicemanager is het 1e en centrale aanspreekpunt voor alle bewoners en bezoekers.
  • De servicemanager houdt toezicht op wie het gebouw betreden en wie het gebouw verlaten en opent de deur als u met volle handen staat.
  • De servicemanager kan toegang verlenen aan bezorgers, bezoek, schoonmaakdienst, etc.
  • Stomerijservice, aanname pakketjes, hondenuitlaatservice, hulp in de huishouding, cateringdiensten en bestellingen kunt u via de servicemanager regelen.
  • Verzorging planten, vissen en post bij afwezigheid.
  • Er is continu toezicht op de algemene staat en het functioneren van het gebouw (schoonmaak, functioneren van deuren, lampen etc.)
  • Het coördineren van reparatie/serviceverzoeken in uw appartement kunt u ook via de servicemanager regelen net als het uitvoeren van kleine reparaties in uw appartement en in de algemene ruimten.
  • Ondersteuning bij inspecties en opleveringen.
  • Het melden van storingen aan de technische dienst, controle op opvolging.
  • Sleutelbeheer van algemene sleutels en sleutelbeheer bewoners.
  • De servicemanager heeft een controlerende- en adviserende functie (naleven van de huisregels).
  • Cameratoezicht.
  • Een eigen New Babylon bewonerswebsite waar u naast statische gegevens zoals (huur)overeenkomsten ook allerlei nieuwtjes over het gebouw en de services kunt vinden. Hier krijgt u up-to-date informatie evenals via persoonlijke mailings.
  • Het dagelijks uitlezen en behandelen van de e-mail en service-aanvragen.